انواع برگر را بشناسیم

انواع برگر را بشناسیم

در مقاله زیر به معرفی انواع برگر می پردازیم. برگر انواع متفاوتی دارد و به این دلیل که تنوع و مزه خوبی دارد و به راحتی درست می شود می توان برگر را د ر خانه تهیه کرد و به صورت های متفاوتی درست کنید.

برگر گوشت و قارچ

معرفی انواع برگر در زیر عنوان شده است. برگر گوشت و قارچ یکی از راحت ترین برگرهای موجود می باشد و به راحتی می توان آن را تهیه نمود.

200 گرم قارچ خرد شده و یک عدد پیاز خرد شده و دو حبه سیر له شده در داخل مخلوط کن ریخته تا کاملا ریز و خرد شود . مخلوط را دال سبد ریخته تا آب اضافی آن ها گرفته شود . چهارصد گرم گوت قرمز چرخ کرده را داخل ظرفی ریخته و با مخوط قارچ مخلوط می کنیم.

یک عدد تخم مرغ ، 1 قاشق سوپ خوری رب گوجه و یک قاشق سوپ خوری مخلوط ترخون، مرزه، آویشن خشک شده را هم اضافه می کنیم. یک قاشق چای خوری پودر سیر، پودر موسیر و میزان نیاز نمک و فلفل اضافه کنید و خوب با هم ورز می دهیم.

مقداری پودر سوخاری اضافه می کنیم در حدی که مایه ما نه شل شود و نه سفت. مایه ر خوب ورز می دهیم سپس داخل کیسه فریزر بریزید و حدود یک ساعت داخل یخچال قرار می دهیم.مایه را از یخچال در می آوریم و آن را به شکل برگر قالب می زنیم و داخل روغن سرخ کرده و یا روی زغال کباب می کنیم.
وقتی دو طرف برگر‌ها سرخ شدند، دو ورق پنیر چدار روی آن‌ها قرار دهید. صبر کنید تا کمی آب شوند، سپس برگرها را داخل نان همبرگری قرار دهید. داخل نان را با سبزی‌های دلخواه پُر کنید و همراه با سس کچاپ سرو کنید.

برای مشاهده بهترین برگر فروشی شیراز به لینک درج شده از سایت هیرو رستوران مراجعه کنید.

انواع برگر را بشناسیم
انواع برگر را بشناسیم

در صورتی که ساکن شیراز هستید و می خواهید بهترین برگر شیراز را میل کنید می توانید به لیست درج شده از سایت هیرو رستوران مراجعه کنید.

رویال برگر با سس قارچ

معرفی انواع برگر در زیر عنوان شده است. رویال برگر با سس قارچ یکی از راحت ترین برگرهای موجود می باشد و به راحتی می توان آن را تهیه نمود.

یک عدد پیاز، دو حبه سیر رنده کرده و آب اضافی آنها را گرفته و دور بریزید. سپس با یک عدد تخم مرغ ، یک قاسق مرباخوری پودر سیر، یک قاشق مربا خوری پودر موسیر و مقداری نمک و فلفل و به همراه 500 گرم گوشت قرمز چرخ کررده مخلوط کرده و خوب ورز دهید.

آرد سوخاری را کم کم اضافه کرده و ورز دهید تا زمانی که مایه برگر آماده شود.( زیاد آرد سوخاری اضافه نشود به این دلیل که در هنگام پخت سفت می شود).

مایه را به قسمت‌های دلخواه تقسیم کنید و هر قسمت را به شکل دایره در می آوریم. دایره های برگر را روی کاغذ روغنی یا کیسه فریزر قرار دهید و آن‌ها را حدود یک ساعت داخل یخچال قرار دهید. سپس، آن‌ها را داخل تابه قرار دهید. وقتی دو طرفشان سرخ شدند، یک یا دو ورقه پنیر روی آن‌ها قرار دهید و بگذارید با حرارت همبرگر، پنیرها آب شوند.

برگرهای پنیری داخل نان همبرگر قرار دهید و روی آن ها دوورق ژامبون گذاشته 200 گرم قارچ را با دو عدد پیاز خرد شده داخل مقداری روغن تفت دهیدکمی خامه، نمک و فلفل هم اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا سس قارچ حاصل شود. سس را همراه با چند ورق کاهو، چند برش خیارشور و گوجه فرنگی روی برگرها قرار دهید، سپس ساندویچ‌ها را سرو کنید.

چیکن برگر پنیری

معرفی انواع برگر در زیر عنوان شده است. برگر مرغ پنیری یکی از خوشمزه ترین برگرهای موجود می باشد و به راحتی می توان آن را تهیه نمود. در زیر به طرز تهیه آن را برای شما نوشته ایم.

400گرم سینه مرغ چرخ کرده را داخل کاسه‌ای ریخته و دو عدد پیاز را رنده شده که آب‌شان را از قبل گرفته ایم با هم مخلوط کرده، سپس همراه با نصف پیمانه هویج ریز رنده‌شده، نصف پیمانه پنیر پارمسان رنده‌شده، دو حبه سیر له‌شده، یک عدد پیازچه خردشده، دو قاشق سوپ‌خوری جعفری خردشده، یک عدد سفیده تخم‌مرغ و به میزان لازم نمک و فلفل به مواد اضافه کرده و خوب ورز دهید. به میزان لازم پودر سوخاری هم اضافه کنید تا مایه برگر کمی سفت شود. مایه را به چهار یا پنج قسمت تقسیم می کنیم.

هر قسمت را به صورت برگر درآورید. برگرها را حدود یک ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا کمی سفت شود، سپس آن‌ها را داخل روغن یا روی کباب‌پز آماده کنید. در یک کاسه نصف پیمانه سس فرانسوی را با با دو قاسق سوپ‌خوری آبلیمو، یک قاشق سوپ‌خوری ترخون خردشده و نصف پیمانه ماست مخلوط می کنیم.

دو قاشق روغن‌زیتون و به میزان لازم نمک و فلفل هم اضافه کنید. مواد را با هم مخلوط کرده تا سس یکدستی حاصل شود. وقتی برگرها آماده شدند، آن‌‌ها را همراه با سبزی‌های مورد‌علاقه‌تان داخل نان همبرگی قرار دهید و با سسی که آماده کرده بودید سرو می کنیم. نوش جان.

انواع برگر را بشناسیم
انواع برگر را بشناسیم

بهترین فست فودهای شیراز کدامند؟ برای اطلاعات بیشتر به لیست درج شده از سایت هیرو رستوران مراجعه کنید.

برگر ترکی

معرفی انواع برگر در زیر عنوان شده است. برگر ترکی یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین برگرهای موجود می باشد و به راحتی می توان آن را تهیه نمود. در زیر طرز تهیه آن را برای شما نوشته ایم.

700گرم گوشت قرمزچرخ‌کرده را با دو قاشق سوپ‌خوری پیازچه خردشده مخلوط می کنیم. دو عدد پیاز رنده‌شده بدون آب، نصف پیمانه آرد سوخاری، چهار قاشق سوپ‌خوری سس مایونز، چهار قاشق سوپ‌خوری سس قرمز، دو قاشق سوپ‌خوری ریحان خردشده و به میزان لازم نمک و فلفل هم اضافه کرده و مواد را خوب با هم مخلوط می کنیم و ورز می دهیم تا مایه برگر یکدست شود.

مایه را به اندازه‌های دلخواه تقسیم می کنیم و هر قسمت را با دست گرد می کنیم و به شکل برگر درمی آوریم. برگرها را حدود یک ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا کمی سفت شوند، سپس آن‌ها را داخل روغن یا روی کباب‌پز آماده می کنیم. برگرهای آماده را داخل نان همبرگری قرار دهید و همراه با گوجه‌فرنگی، خیارشور، کلم خردشده و سس مایونز یا هر سسی که تمایل دارید سرو کنید.

اگر می خواهید با طرز تهیه پیتزا کاپری چیوسا آشنا شوید به لینک درج شده از سایت هیرو رستوران مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *