لیست رستوران های تهرانسر تهران

رستوران های تهرانسر تهران

در ادامه این صفحه از سایت هیرو رستوران، اطلاعات کاملی از بهترین رستوران های تهرانسر تهران به همراه آدرس و شماره تماس آنها ثبت شده است. برای رزرو میز و ثبت سفارش تلفنی در خیابان تهرانسر با شماره های درج شده در جدول تماس حاصل فرمایید. در جدولی که مشاهده می کنید اطلاعات معروفترین و لاکچری ترین رستوران های محدوده گلستان را مشاهده میکنید.

 رستوران های تهرانسر تهران

لیست رستوران های تهرانسر تهران

ردیف نام رستوران نشانی شماره تماس
1 رستوران سنتی تشریفات تهران، پارک جنگلی چیتگر، فاز غربی، روبروی پمپ گاز، خیابان بوستان 02144906011

بهترین رستوران ایرانی در خیابان تهرانسر تهران

در جدولی که در سایت هیرو رستوران مشاهده می کنید می توانید اطلاعات بهترین آدرس و شماره تماس غذاخوری ها و رستوران های ایرانی در خیابان تهرانسر در غرب تهران را مشاهده می کنید. برای رزرو میز در این مکان ها می توانید با شماره های ستون آخر جدول تماس بگیرید.

 رستوران های تهرانسر تهران

رستوران بین المللی محله تهرانسر

رستوران بین المللی در خیابان تهرانسر، به جای گفته می شود که تمامی غذاهای روز دنیا در آن سرو می شود. در این رستوران ها معمولا انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، چینی و هندی سرو می شود. برای ثبت سفارش تلفنی می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

شاید بخواهید بهترین فست فودی های محدوده محله های تهرانسر را پیدا و میز رزرو کنید یا سفارش تلفنی ثبت کنید. به همین دلیل آدرس و شماره تماس فست فودهای تهرانسر را در جدولی در سایت هیرو رستوران درج نمود ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *