لیست بهترین فست فودهای تهرانسر تهران

فست فودهای تهرانسر

در جدول زیر از سایت هیرو رستوران، اطلاعات تمامی فست فودهای تهرانسر تهران را مشاهده می کنید. برای ثبت سفارش تلفنی فست فود با شماره های درج شده تماس بگیرید.

فست فودهای تهرانسر

لیست بهترین فست فودهای تهرانسر تهران

ردیف نام فست فود نشانی شماره تماس
1 فست فود فیت فود – Fit Food تهران، چهارراه صدف، ابتدای نیلوفر شرقی 02144510008
2 فست فود سانتی تهران، تهرانسر اصلی، خیابان 22 02144528384
3 فست فود بنتو تهران، تهرانسر، بلوار یاس، خیابان نیایش، خیابان صداقت 02144578864

سفارش تلفنی فست فود در محله تهرانسر تهران

یکی از راحت ترین راه ها سفارش آنلاین از فست فود های محله تهرانسر تهران می باشد با این روش شما می توانید به راحتی درب منزل یا محل کارتان سفارشتان را دریافت کنید. همچنین لازم به ذکر است که یکی از دیگر روش ها، سفارش تلفنی فست فود تهرانسر می باشد. به همین دلیل برای راحتی شما همراهان هیرورستوران، شماره تماس آن ها را در جدول فوق ثبت نموده ایم.

آدرس فست فودهای تهرانسر تهران

این فست فودها، طبق نظرات مردم انتخاب می شوند و شما با خیال راحت می توانید آن ها را انتخاب کنید. با مراجعه به جدول فوق آدرس فست فودهای تهرانسر تهران را می توانید مشاهده کنید و با سفارش از آنها طعم لذیذ غذای سالم و خوشمزه را بچشید.

فست فودهای تهرانسر

بهترین فست فودهای محدوده تهرانسر

زمانی می توان گفت که فست فودی خوب می باشد که کیفیت غذای آن خوب باشد و از مواد اولیه خوبی استفاده کند. همچنین رفتار کارکنان با مشتری ها و داشتن ارسال یکی از دلایل خوب بودن فست فود می باشد. ما سعی کرده ایم که بهترین فست فود های محدوده تهرانسر تهران را برای شما گرد آوری کنیم.

شاید بخواهید بهترین رستوران های محدوده محله های تهرانسر را پیدا و میز رزرو کنید به همین دلیل آدرس و شماره تماس رستوران های تهرانسر را در جدولی در سایت هیرو رستوران درج نمود ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *