معرفی لوکس ترین رستوران های شیراز

یکی از لذت های هر سفری، رستوران گردی می باشد. اگر می خواهید شیراز را به عنوان مقصد بعدی سفرتان مشخص کنید. پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مطلب با هیرو رستوران همراه باشید که قرار است لوکس ترین رستوران های شیراز را با هم بشناسیم.

گشت و گذار در لوکس ترین رستوران های شیراز

با انتخاب درست رستورانهای هر شهر برای صرف غذا، خاطره‌ ای به یادماندنی از طعم اصیل غذای آن شهر را برای خود خواهید ساخت. پس با ما همراه باشید تا معروفترین و لوکس ترین رستوران های شیراز آشنا شوید.

رستوران هفت خوان؛ معروفترین رستوران شیراز

هفت خوان لوکس ترین رستوران های شیراز

شیرازی ها باور دارند که اگر به شهر شیراز سفر کرده اید و هنوز به رستوران هفت خوان سر نزده‌ اید، پس سفر شما، به طور کامل به پایان نرسیده است. لفظ “خوان” در زبان فارسی به معنای سفره هستش و هفت خوان به اضافه‌  تعریفی که از آن در شاهنامه و داستان رستم وجود دارد، به صورت اصطلاحی به سفره‌ های چشم‌ نواز و کامل اشاره می‌ کند که برای مهمانان برپا می شد.

رستوران لاکچری هفت خوان دارای 5 طبقه هستش که هر کدوم از این طبقه ها منحصر به فرد هستند. رستوران سنتی، رستوران بین المللی نوفل، رستوران فست فود بلیان، رستوران بوفه‌ی سیندخت و رستوران باربیکیو بخش‌های مختلف این رستوران هستند. علاوه‌بر آن، دو کافی شاپ کلاسیک و بین المللی هم پذیرای شما برای عصرانه‌ای دلپذیر وجود دارد.

هفت خوان لوکس ترین رستوران های شیراز
بخشی از منو هفت خوان شیراز

موسیقی زنده بخش ثابت این رستوران محسوب می شود و در زمان صرف غذا، فضایی متفاوت برای شما ایجاد می‌کند. با توجه به کیفیت غذا و نوع خدمت‌رسانی، قیمت‌های مجموعه گران‌تر از دیگر رستوران های شیراز است. اگر برای صرف غذا به این رستوران می‌روید، ته چین، قلیه ماهی، هورماهی و دمپخت شیرازی هفت خوان را از دست ندهید.

آدرس رستوران هفت خوان: بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم

رستوران صوفی ؛ بهترین رستوران‌ لاکچری شیراز

رستوران صوفی ؛ بهترین رستوران‌ لاکچری شیراز

صوفی یکی از لوکس ترین رستوران شیراز با توجه به تنوع غذایی که در منو دیده می شود خیلی از مشتریان خود را راضی نگه داشته است و برای هر سلیقه و ذائقه ای توانسته است بهترین خود را به نمایش بگذارد. اکثر افرادی که به این رستوران لاکچری و لوکس رفته اند از کیفیت غذا و سرویس دهی آن رضایت داشته اند. همچنین در این رستوران از غذاهای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی، فست‌فود، دسر و شیرینی گرفته تا انواع نوشیدنی و سالاد، گزینه‌هایی هستند که شما حق انتخاب آن‌ها را دارید.

رستوران صوفی ؛ بهترین رستوران‌ لاکچری شیراز

رستوران صوفی ؛ بهترین رستوران‌ لاکچری شیراز
بخشی از منو رستوران صوفی شیراز

آدرس مجموعه صوفی: خیابان ستارخان
آدرس مجتمع گردشگری صوفی: خیابان 9 دی روبه‌روی شاهچراغ

رستوران باکویه؛ رستورانی شیک در شیراز

لوکس ترین رستوران های شیراز

مجموعه باکویه از چندین طبقه تشکیل شده است و شما می توانید در هر طبقه یکی از غذاهای متنوع آن را میل کنید. منو این رستوران بسیار متنوع است و هر چیزی را که می خواهید در این رستوران می توانید سفارش بدهید. از غذاهای ایرانی و دریایی گرفته تا فست فود و کافه و … . از میان غذاهای خوشمزه‌ ای که در منوی این رستوران وجود دارد، می‌توان به کباب شیشلیگ، کباب لاری گوشت گوسفندی، کباب لاری مرغ، کباب بختیاری مخصوص، چیکن آرت کباب، کباب ماهی شیر و اسپیاسی چیکن کباب اشاره کرد. از غذاهای سنتی هم کلم پلو شیرازی و نان سنتی و تازه تنوری این رستوران توصیه می شود.

آدرس رستوران باکویه: شیراز، بلوار جدید قرآن، نرسیده به میدان ابولکلام

رستوران گرتا ؛ لوکس ترین رستوران شیراز

رستوران های لاکچری شیراز

گرتا یکی از رستوران‌ های معتبر و محبوب شیراز است که برخلاف فضای خانوادگی خود، با یک طراحی شیک و مدرن آمده است. این رستوران محبوبیت بسیاری در بین ساکنان شیراز و گردشگران بوجود آورده است. لحظه ورود به گرتا، با پرسنلی با برخورد بی نظیر مواجه می‌شویم که با ارئه یک نوشیدنی خوشایند، میهمانان را استقبال می‌کنند. منوی این رستوران همچنین با ارائه بهترین کیفیت ممکن، شامل پاستاهای فراوان، پیتزاهای لذیذ، سالادهای تازه و نوشیدنی‌های گرم و سرد است. البته نباید فراموش کنیم که پیتزاهای ایتالیایی و پاستاهای متنوع از جمله غذاهای محبوب و شناخته شده این رستوران هستند.

آدرس کافه رستوران گرتا: بلوار معالی آباد، خیابان دوستان

رستوران شاطر عباس؛ رستورانی قدیمی در شیراز

رستوران شاطر عباس؛ قدیمی اما جذاب

خالی از لطف نیست که بخواهیم شاطر عباس معروف و قدیمی را در این مطلب معرفی کنیم. رستوران شاطر عباس، یکی از برترین رستوران های شیراز است که چندین عامل به انتخاب آن تاثیر می گذارد. فضای سنتی این رستوران، حال و هوایی قدیمی را به تجربه میهمانان منتقل می‌کند و خوردن غذا در این محیط برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است. یکی از نکات دیگری که شاطر عباس را به یکی از بهترین رستوران های شیراز تبدیل کرده است، منوی گسترده آن است. در این منو، هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فرنگی و … به میزبانان ارائه می‌شوند.

رستوران شاطر عباس؛ قدیمی اما جذاب
منو رستوران شاطر عباس؛ قدیمی اما جذاب

آدرس رستوران شاطر عباس: خیابان خاکشناسی

رستوران عمارت فیل؛ رستورانی در عمارت های شیراز

رستوران عمارت فیل؛ رستورانی در عمارت های شیراز

هرچند نمیتوان عمارت فیل را به عنوان رستورانی لوکس در شیراز دانست، اما جزء  رستوران های خوب و با کیفیت شیراز محسوب می شود. عمارت فیل در شیراز به عنوان یکی از رستورانهای خوب شناخته میشود و دو ویژگی اصلی کیفیت مطلوب غذا و فضای زیبا و دلنشین رستوران را ارائه می‌ دهد. این ویژگی‌ ها باعث میشود تجربه منحصر به‌ فردی در هنگام خوردن غذا در این رستوران داشته باشیم.

آدرس رستوران عمارت فیل: خیابان کربم خان زند، دروازه سعدی، بازارچه فیل

اگر رستورانی را شما میشناسید که در مطلب معرفی نکرده ایم حتما با ما در میان بگذارید.

سخن پایانی

شیراز، یکی از زیباترین شهرهای ایران، هر سال میزبان گردشگران زیادی می باشد. در نتیجه، تعداد رستوران های شیراز نیز بسیار زیاد است. اما مهم این است که کدام یک از این رستوران ها بهترین ها و محبوب ترین ها هستند. این امر می تواند بر اساس بسیاری از جوانب مشخص شود، نظیر طعم غذا، کیفیت سرویس، دکوراسیون، رفتار پرسنل و سایر معیارها. در این مطلب، تمامی این نکات در نظر گرفته شده است و بهترین رستوران های شیراز معرفی می شوند. همچنین اگر به دنبال بهترین فست فود در شیراز هستید، پیشنهاد می کنیم حتما مطلب فست فودهای شیراز را مطالعه کنید.

3 دیدگاه برای “معرفی لوکس ترین رستوران های شیراز”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *