آموزش کترینگ در شیراز

آموزش کترینگ در شیراز

آموزش کترینگ در شیراز چیست؟ آیا در مورد اصطلاح کیترینگ چیزی شنیده اید؟ نمی دانید کترینگ چیست؟ پس این لیست را مطالعه کنید تا اطلاعاتی در این مورد به دست آورید:

هنگامی که برای صرف غذا به یک رستوران و کافی شاپ می رویم فقط به این می اندیشیم که غذا یا نوشیدنی مورد نظر برای ما سرو گردد و ما از طعم مطلوب آن لذت ببریم. اما آیا به پشت صحنه ی رستوران ها و کافی شاپ ها توجه کرده اید؟ متوجه منظور من نشدید؟ بله. غذا یا نوشیدنی که ما میل می کنیم با زحمات زیاد به دست ما رسیده و افراد زیادی در آماده کردن آن دخیل بوده اند.

آموزش کترینگ در شیراز
آموزش کیترینگ در شیراز

لیست بهترین مراکز آموزش کترینگ در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز، میدان دانشجو به سمت چمران، نرسیده به پل زرگری، ساختمان شایان، جنب نان سنگکی، طبقه 7 07136288716
09173096695
09023096695
2 آموزشگاه آنیل شیراز، ورودی شهرک گلستان، رو به روی اداره گاز 07136215677
09172028810
3 آموزشگاه فرینوش شیراز، میدان صنایع، بلوار دکتر حسابی 07136250539
09393393100

برای مهمانی های زیبای شما و یا جشن ها و جشن تولدها می توان از تیم کترینگ استفاده کرد و از آنها خواست که دیزاین میز غذا و نوشیدنی را بر عهده بگیرند. گروه کترینگ با تخصص ویژه ای که در این زمینه دارند، وظیفه ی آماده کردن خوراکی ها، میوه ها و نوشیدنی هارا برعهده گرفته و شب زیبا و جالبی را هم برای میزبان و هم برای میهمانان به وجود می آورند. در لیست فوق مراکز آموزش کیترینگ در شیراز را به شما معرفی کرده ایم.

دوره ی کترینگ در شیراز شامل چیست؟

در شیراز برای آموزش کترینگ دوره هایی وجود دارد که می توانید با مراجعه به این دوره ها آموزش لازم و کافی را فرا بگیرید.دوره ی آموزش کترینگ در شیراز شامل موارد زیر می باشد:

  • بازاریابی و روش برخورد با مشتری
  • نحوه ی تهیه و سرو غذا
  • آموزش تشریفات و پذیرایی از مهمان ها
  • طراحی و چیدمان دیزاین میز غذا و نوشیدنی ها در مهمانی های مختلف
آموزش کترینگ در شیراز
آموزش کترینگ در شیراز

توجه : در صورتی که می خواهید با بهترین اساتید آموزش آشپزی ایرانی آشنا شوید می توانید به لیست مراکز و آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزش آشپزی ایرانی در شیراز از سایت هیرو رستوران مراجعه کنید.

هزینه کلاس کترینگ در شیراز چقدر است؟

باید گفت که هزینه ی کلاس های کترینگ بسته به نوع کلاس ها که خصوصی یا دولتی است و نیز موارد دیگر تا حدودی با یکدیگر فرق دارد اما به طور کلی می توان گفت که هزینه ی این کلاس ها از 300.000تومان تا 1000.000تومان متغیر است
البته لازم به ذکر است که مدرک این کلاس ها، فنی حرفه ای و بین المللی می باشد.

شاید دوست داشته باشید آموزش تزیین کیک در شیراز را مطالعه کنید. همچنین در صورتی که به دنبال یادگیری پختن انوان نان و خمیر هستید می توانید دوره های آموزش پخت نان در شیراز را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *