آموزش میوه آرایی در شیراز

آموزش میوه آرایی در شیراز

در این لیست از سایت هیرو رستوران، به معرفی بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزش میوه آرایی در شیراز می پردازیم. برای اطلاع از دوره های برگزار شده و هزینه کلاس های تخصصی و مدرک ارائه شده می توانید با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

آموزش میوه آرایی در شیراز
صفر تا صد دوره میوه آرایی شیراز

آموزش میوه آرایی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز، میدان دانشجو به سمت چمران، نرسیده به پل زرگری، ساختمان شایان، جنب نان سنگکی، طبقه 7 07136288716
09173096695
09023096695
2 آموزشگاه آنیل شیراز، ورودی شهرک گلستان، رو به روی اداره گاز 07136215677
09172028810
3 آموزشگاه فرینوش شیراز، میدان صنایع، بلوار دکتر حسابی 07136250539
09393393100

میوه آرایی را هم می توانید به صورت شخصی و با استفاده از هنر و خلاقیت خویش، در خانه انجام دهید و از ساخته ی دست خود لذت ببرید و هم می توانید به عنوان شغلی جالب توجه از آن یاد کرده و کسب در آمد کنید. برای آموختن شیوه های میوه آرایی باید به کلاس های آموزشی این دوره ها در شیراز مراجعه کرده و با ثبت نام در این کلاس ها آموزش های مربوطه را فرا بگیرید. در شیراز آموزشگاه های میوه آرایی معتبری وجود دارند که شما خواهید توانست با مراجعه به اینترنت و یافتن آدرس و شماره تلفن آنان، به آموزش این هنر ، مشغول گردید.

همچنین میوه آرایی را می توانید در اغلب مرسم خود؛ چه کوچک و چه بزرگ انجام دهید. مثلا در شب یلدا و حتی سفره ی سال تحویل و نیز در مراسم بزرگتر مثل جشن تولدها و مراسم عروسی.

هزینه ی دوره ی میوه آرایی در شیراز

هزینه ی میوه آرایی بسته به نوع آموزشگاه و دوره هایی که فرا می گیرید اندکی متفاوت است اما به طور کلی و با تعرفه ی قانونی، این هزینه بین یک میلیون تا دو میلیون تومان در نوسان است.

آموزش میوه آرایی در شیراز
آموزش میوه آرایی در شیراز

برای اطلاع از دوره های تخصصی آشپزی و اطلاع از هزینه کلاس آشپزی در شیراز به لیست درج شده از سایت هیرو رستورانمراجعه کنید.

کلاس های میوه آرایی در شیراز شامل چیست؟

این کلاس ها شامل حکاکی بر روی انواع میوه ها و سبزی ها و اصول کلی و پایه ای آن، سفره آرایی، چیدمان میز،نحوه ی چیدن بشقاب و قاشق و چنگال در میمانی ها و مراسم مختلف، چیدمان میز ناهار و شام، چیدمان میز غذا خوری رسمی و همینطور چیدمان غذا بر روی زمین ودر سفره می باشد.

کلاس های میوه آرایی در شیراز آموزش های مختلف و متنوعی جهت کار بر روی انواع میوه ها انجام می دهند. این آموزش ها شما را یاری می دهند که بر روی انواع میوه ها حکاکی کرده و یک اثر هنری زیبا به وجود آورید.از هندوانه گرفته تا پرتقال و موز و کیوی … وحتی بر روی سبزیجات ساده ای مثل تربچه و پیازچه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *