لیست بهترین فست فودهای الهیه تهران

فست فودهای الهیه تهران

در ادامه لیستی از بهترین فست فودهای الهیه در غرب تهران را مشاهده می کنید. در این جدول از سایت هیرو رستوران، اطلاعات آدرس و شماره تماس و نحوه رزرو میز و ثبت سفارش تلفنی درج گردیده است.

فست فودهای الهیه تهران
فست فود های الهیه تهران

لیست فست فودهای الهیه تهران

ردیف نام فست فود نشانی شماره تماس
1 فست فود ژاو تهران، الهیه، کوچه بوسنی و هرزگوین، مرکز خرید برج مینیاتور 02122621232
2 فست فود کات – cut تهران، الهیه، خیابان گلنار، خیابان ماهرو، بن بست شاهین پناهی 02126214455
09203160167
3 فست فود رامک تهران، لهیه، انتهای مریم شرقی، ابتدای خیابان فرشته، مرکز خرید الهیه 02126203963
4 ساندویچ بازار تهران، الهیه، گلنار، برجهای الهیه 02122019615

آدرس معروفترین فست فودهای خیابان الهیه

یکی از خدماتی که در فست فودها ارائه می شود داشتن منو متنوع اعم از پیتزا، هات داگ، برگر، سالاد و … می باشد. همچنین داشتن کیفیت غذای عالی نیز یکی از دلایل معروف شدن این فست فودها می باشد. در لیست بالا ما سعی کرده با توجه به نظرات مردم، باکیفیت ترین و معروفترین فست فود های محدوده الهیه تهران را برای شما ثبت نمائیم.

 فست فود خوب در الهیه

فست فود خوب، مستلزم داشتن کیفیت غذای خوب، رفتار مشتری مداری کارکنان، استفاده از بهترین مواد غذایی می باشد. یکی دیگر از خدماتی که مردم به آن توجه داشته و برایشان مهم می باشد این می باشد که فست فودهای ذکر شده ارسال با پیک برای رساندن غذا به مشتریان نیز داشته باشند تا در هر جایی که هستند بتوانند سفارش خود را ثبت کنند. همچنین در بعضی از کافه های الهیه می توانید انواع سالاد و … را نیز سفارش دهید.

فست فودهای الهیه تهران

سفارش آنلاین فست فود الهیه

برای سفارش فست فود شما می توانید هم به صورت آنلاین هم به صورت تلفنی، اقدام به ثبت سفارش خوراکی مورد علاقتان کنید. برای ثبت سفارش آنلاین و تلفنی می توانید به سراغ شماره های درج شده در جدول فوق بروید و با زدن بر روی شماره تماس ها سفارشتان را ثبت کنید.

در صورتی که فست فود موردنظرتان را مشاهده نمی کنید می توانید به لیست فست فودهای شمال تهران از سایت هیرو رستوران مراجعه کنید.

سخن پایانی:

فست فود، یکی از غذاهای مورد علاقه خیلی از افراد می باشد. با توجه به انتخاب های زیادی که خواهید داشت انتخاب فست فودی که بتواند هم کیفیت مواد غذایی را رعایت کند هم غذای سالم تحویل بدهد ممکن است سخت باشد. به همین دلیل ما در سایت هیرو رستوران، با توجه به نظرات کاربران تلاش کرده ایم که لیست کاملی از فست فودهای محدوده الهیه تهران را به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *