لیست فست فودهای باغ فردوس تهران

فست فودهای باغ فردوس تهران

لیستی از بهترین فست فودهای باغ فردوس در تهران را به همراه آدرس و شماره تماس آنها در هیرو رستوران ثبت نموده ایم. جهت اطلاع از هزینه سفارش فست فود و رزرو میز با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

فست فودهای باغ فردوس تهران

لیست فست فودهای باغ فردوس تهران

ردیف نام فست فود نشانی شماره تماس
1 فست فود پولین تهران، خیابان ولیعصر، نبش باغ فردوس 02122740323
2 فست فود کامین تهران، خیابان ولی عصر، باغ فردوس، نبش طوس 02122728335
3 آرمان برگر تهران، میدان تجریش، خیابان ولیعصر، روبروی باغ فردوس 02122739816

سفارش تلفنی فست فود در باغ فردوس

جهت ثبت سفارش تلفنی می توانید از طریق شماره های درج شده در جدول بالا اقدام نمایید. همچنین در صورتی که می خواهید میز در این فست فودها رزرو نمایید می توانید از طریق همین شماره ها میز به تعداد دلخواهتان را رزرو کنید. یکی از خدماتی که در این فست فودها ارائه می گردد دریافت سفارش درب منزل از طریق پیک می باشد.

آدرس فست فودهای باغ فردوس

در جدول بالا سعی شده است که بهترین و معروفترین فست فودهای محله باغ فردوس تهران را به شما معرفی کنیم. معمولا این فست فود طبق نظرات مردم انتخاب می شوند و شما با خیال راحت می توانید آن ها را انتخاب کنید. با مراجعه به این فست فود ها، می توانید طعم لذیذ غذای سالم و خوشمزه را بچشید.

فست فودهای باغ فردوس تهران

بهترین فست فودها

زمانی می توان گفت که فست فودی خوب می باشد که کیفیت غذای آن خوب باشد و از مواد اولیه خوبی استفاده کند. همچنین رفتارکارکنان با مشتری ها و داشتن ارسال یکی از دلایل خوب بودن فست فود می باشد. ما سعی کرده ایم که بهترین فست فود های این محدوده را برای شما گرد آوری کنیم.

اگر به دنبال کافه های باغ فردوس تهران هستید به لینک درج شده از سایت هیرو رستوران مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *