لیست کافه های شهر آرا تهران

کافه های شهر آرا تهران

فضای گرم و دلنشین، بوی قهوه و کوکی تازه، یک هم نشین دوست داشتنی همه ی آن چیزهایی است که لذت نشستن در کافه دو چندان می کند. کافه های شهر آرا تهران، فضای آرام بخش، گرم و صمیمی دارند. ما قصد داریم که در ادامه این صفحه از سایت هیرو رستوران، به معرفی این کافی شاپ ها به همراه آدرس و شمار تماس و سایر اطلاعات تکمیلی بپردازیم.

کافه های شهر آرا تهران
کافی شاپ شهر آرا تهران

لیست کافه های شهر آرا تهران

ردیف نام کافه نشانی شماره تماس
1 کافی شاپ پاییز 98 تهران، خیابان شهرآرا، روبروی گذرنامه، پاساژ نسترن 02166559094
2 کافه لی وان تهران، خیابان شهرآرا، پایین تر از اداره گذرنامه 02166436782

کافی شاپ های معروف شهر آرا

کافی شاپ های معروف، به این دلیل دارای محبوبیت هستند که خدماتشان را به خوبی ارائه می دهند. خدماتی از قبیل داشتن منو متنوع، کیفیت غذایی خوب، فضای زیبا و صمیمی و … در جدولی که مشاهده می کنید، تمامی کافی شاپ های معروف و خاص در محدوده منطقه شهر آرا تهران را مشاهده کنید شماره تماس آنها درج شده است تا شما بتوانید از قبل اقدام به رزرو میز نمایید.

کافه های شهر آرا تهران
کافه های شهر آرا تهران

شاید بخواهید بهترین رستوران های محدوده محله های شهر آرا را پیدا و میز رزرو کنید به همین دلیل آدرس و شماره تماس رستوران های شهر آرا را در جدولی در سایت هیرو رستوران درج نمود ایم.

بهترین کافه های فضای باز

یکی از لذت های که کافه رفتن دارد نشستن در فضای باز و هوای تازه می باشد. در کافه های محدوده شهر آرا تهران می توانید به این کافی شاپ ها مراجعه کنید و از آن لذت ببرید. در ابتدای این صفحه از سایت هیرو رستوران، اطلاعات کامل آنها را مشاهده می کنید.

شاید بخواهید بهترین فست فودی های محدوده محله های شهر آرا را پیدا و میز رزرو کنید یا سفارش تلفنی ثبت کنید. به همین دلیل آدرس و شماره تماس فست فودهای شهر آرا را در جدولی در سایت هیرو رستوران درج نمود ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *