لیست کافه های جنت آباد تهران

لیست کافه های جنت آباد تهران

در ادامه این صفحه از سایت هیرو رستوران، جدولی از بهترین کافه های جنت آباد در غرب تهران را مشاهده می کنید. برای رزرو میز و ثبت سفارش تلفنی تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

لیست کافه های جنت آباد تهران
کافی شاپ های جنت آباد

لیست کافه های جنت آباد تهران

ردیف نام کافه نشانی شماره تماس
1 کافی شاپ کاکتوس تهران، جنت آباد جنوبی، چهارراه لاله (سمرقند)، به سمت کاشانی 02144405553
2 کافه درون تهران، جنت آباد مرکزی، بلوار مخبری، خیابان شانزده متری دوم شمالی 09336742610

کافی شاپ های معروف جنت آباد

یکی ا ز خدماتی که کافی شاپ ها ارائه می دهند سرو انواع نوشیدنی و کیک های روز می باشد و مشتریان را جذب می کند. در جدولی که بالا تر مشاهده می کنید می توانید اطلاعات معروف ترین کافی شاپ های محدوده جنت آباد را مشاهده نمایید. در این جدول شماره تماس آنها درج شده است تا شما بتوانید از قبل اقدام به رزرو میز نمایید و عصر خوبی را سپری کنید. برای مشاهده منوی این کافه ها می توانید به پروفایل آنها یا اینستاگرام کافه ها مراجعه کنید.

کافه با فضای باز محله جنت آباد

یکی از لذت بخش ترین قسمت های کافه رفتن، نشستن در فضای باز آن کافه می باشد. همچنین یکی از خدماتی ک این کافه ها ارائه می دهند داشتن فضای باز برای نشستن می باشد. برای اطلاعات کاملتر کافی است به صفحه پروفایل اختصاصی آنها مراجعه کنید.

شاید بخواهید بهترین فست فودی محدوده جنت آباد را پیدا و میز رزرو کنید به همین دلیل آدرس و شماره تماس فست فود های جنت آباد را در جدولی در سایت هیرو رستوران درج نمود ایم.

لیست کافه های جنت آباد تهران
کافه های فضای باز جنت آباد

شاید بخواهید بهترین رستوران محدوده جنت آباد را پیدا و میز رزرو کنید به همین دلیل آدرس و شماره تماس رستوران های جنت آباد را در جدولی در سایت هیرو رستوران درج نمود ایم.

سخن پایانی:

خیلی از افراد در ایام هفته، به دنبال پیدا کردن یک کافه خوب هستند تا بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند. منو متنوع، کیفیت خوب و محیط زیبا و شیک از فاکتورهای مهم برای انتخاب این کافی شاپ ها می باشد. در همین راستا ما تلاش کرده ایم که لیستی از بهترین کافه های جنت آباد تهران را به شما معرفی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *