هیرو رستوران

ویژگی های کافی شاپ خوب

ویژگی های کافی شاپ خوب چیست؟

برای داشتن یک کافی شاپ خوب باید چه مشخصات را رعایت کنیم. در ادامه می خواهیم در مورد ویژگی های کافی شاپ خوب اطلاعات لازم را به شما ارائه بدهیم. خیلی از افراد به دلیل فرار از دغدغه های روز و این که می خواهند در یک محیط آرامش بخش باشند به سراغ کافی شاپ ها می روند. کافه ها بهتر است که مکانی آرامش بخش و دلنشین را داشته باشند تا بتوانید بهترین لحظات روزتان را در آن سپری کنید.

مشخصات یک کافه خوب
مشخصات یک کافه خوب

چند نمونه کافه داریم؟

در ابتدا بیاید در مورد این که چند نمونه کافه وجود دارد صحبت کنیم به این دلیل وجه مشترک زیادی دارند اما باید در نظر بگیرید که این کافه ها در عین این که مشترکاتی دارا هستند در عوض یک سری تفاوت ها نیز دارند. مانند فضای نشستن، موسیقی پخش شده، میزبان ها ، منو کافه و … .

  1. کافه رستوران : در منو کافه رستوران ها معمولا بیشتر غذاهای رستوران ها نیز در ساعت مشخصی سرو می شود و شما می توانید در کنار منو کافی شاپ، از منو رستوران نیز لذت ببرید. فضای این کافه رستوران ها معمولا از فضایی آرام و به همراه پخش موزیک لایت و آرام می باشد.
  2. کافه روباز : این نوع کافه ها معمولا فضای باز دارند و این که د ر یک فضای سرباز و یا بام یک منطقه می باشند. در این نوع کافه ها مانند همه کافه ها تقریبا تمامی نوشیدنی ها و دسر ها سرو می شود.
  3. کافه سنتی : سبک این کافه ها معمولا به کافه های اروپایی قدیمی و یا خانه های سنتی ایرانی شبیه می باشد. عموما فضای این کافه ها دلنشین می باشد و فضایی آرام دارند و نوشیدنی ها و دسرهای سنتی نیز بیشتر سرو می شودهمچنین موزیک سنتی نیز بیشتر پخش می شود. در منو این کافی شاپ های سنتی معمولا قلیان نیز سرو می شود و به جای صندلی از تخت بیشتر استفاده می شود.
  4. کافه مدرن : کافی شاپ مدرن معمولا سبک های خاص و خلاقانه بسیاری دارند. در بسیاری از این کافه ها تم هایی استفاده می شود که با نام کافه مطابقت دارند. به طور مثال کافه ای که نام آن دریا است، از دکوراسیونی با تم دریا استفاده کرده و در دیوارها و میز و جای جای کافه المان هایی مانند ماهی، صدف و یا حتی تیوپ نجات و لنگر و دکل کشتی را می توان مشاهده کرد.  همچنین در این کافه ها شما می توانید بهترین قهوه های شیراز و یا بهترین آبمیوه و بستنی های موجود را نوش جان کنید.
ویژگی های کافی شاپ خوب

برای مشاهده بهترین آموزشگاه ها و دوره های آموزش باریستا در شیراز می توانید به لیست درج شده مراجعه کنید.

مشخصات یک کافی شاپ خوب

شاید شما جزء آن دسته از افرادی باشید که می خواهید یک کافه تاسیس کنید قبل فراهم نمودن تمامی امکانات یک کافه خوب باید در نظر بگیرید که این کافه ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند و یا می توانید این ویژگی ها را فراهم کنید یا خیر. اگر می خواهید با بهترین کافه های شیراز آشنا شوید و یا مشخصات یک کافی شاپ خوب را بدانید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

در صورتی که به دنبال سفره خانه خوب هستید می توانید اطلاعات بهترین سفره خانه های شیراز را در سایت هیرو رستوران نیز مشاهده کنید.

خروج از نسخه موبایل